piątek, 30 czerwca 2017

Podsumowanie miesiąca | Czerwiec 2017

 Hejka!
Czerwiec dobiega już końca, tak samo jak moja przygoda z gimnazjum. Również, jak i w poprzednim miesiącu, udało mi się coś w tym swoim młodym życiu osiągnąć. Mam tu na myśli konkurs literacki wydawnictwa Fabryka Słów, pt."Ostatnia Cytadela", za który otrzymałam wyróżnienie, które szczerze raduje moje serduszko. Naprawdę, nie spodziewałam się niczego wielkiego, ot, wysłałam pisemną pracę dla własnej satysfakcji.



Przejdźmy jednak do tego, co Was - moich czytelników, których tak bardzo uwielbiam, interesuje najbardziej, a mianowicie - książki. W już praktycznie minionym miesiącu udało mi się poznać 4 literackie światy. Choć chciałabym, aby ta liczba "przeczytanych" wzrosła, to i tak jestem bardzo zadowolona z wyniku, mając cały czas na uwadze dłuższe momenty, kiedy to miałam chwilę na maks 1 lekturę.
Książki przeczytane:

1. M. Gołkowski "Komornik"
2. C.R. Zafon "Cień wiatru" 
3. Neil Gaiman "Nigdziebądź" 
4. Baptiste Beaulieu "Pacjentka z sali numer 7"
Łącznie: 1680 stron !
Zakupione/Otrzymane:

1. Bolesław Leśmian "Dzieła zebrane" 
2. Neil Gaiman "Nigdziebądź" 
3. Volker Koop "Organizacja Lebensborn"

+ otrzymane za konkurs "Ostatnia Cytadela" 
4. M. Gołkowski "Stalowe szczury. Königsberg"
5. M.L. Kossakowska "Żarna niebios"
~~~~~~~~
Nadszedł czas na czytelnicze plany, które na pewno Was bardzo zainteresują. Już w następnym tygodniu zamierzam wziąć udział w BookAThonie, którego podsumowanie mam nadzieję, że się pojawi. Pierwszy raz w życiu będę narzucać sobie tempo czytania, jak i samą tematykę, która będzie poruszona w książce. Ponadto, wakacje! Czasu na czytanie teoretycznie co niemiara, w praktyce różnie to wychodzi, ale trzymajcie za mnie kciuki. Dajcie znać, czy Wy również próbujecie sprostać wyzwaniu dziewczyn. Trzymajcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz