niedziela, 20 listopada 2016

W. Okrój "Jestem takim samym człowiekiem"

Jestem takim samym człowiekiem
Wiktor Okrój





Wydawnictwo: e-bookowo.pl
Ilość stron: 24
Cena (ebook): 9,50 zł
Cena (książka papierowa): 20 zł
 







Wiktora, poznałam w czasie TK w Krakowie. Piątek, późne popołudnie. Przystanek, niedaleko zajezdni w krakowskich Mistrzejowicach. Początkowo, nie zwróciłam uwagi na mężczyznę poruszającego się na wózku. Jednak, dzięki Asi, która była wówczas z postacią wiodącą dzisiejszego wpisu, rozpoczęłam rozmowę. O książkach, targach, pobycie w Krakowie i blogu. O poezji Wiktora i jego marzeniach.

Wiktor Okrój

"Chcę się cieszyć życiem
każdą małą chwilą
nie bać się jutra już
tylko normalnie żyć"
("Chcę się cieszyć życiem" W.Okrój)

Uważam, że te 4 króciutkie wersy, które zamieściłam powyżej, odpowiedzą na wszelkie pytania, dotyczące twórczości Wiktora. Artysta wrażliwy, spostrzegawczy, dostrzegają uczucia i kwestie, na które my nie zwracamy uwagi w naszym zabieganym życiu. Pisze o tym co czuje, o czym marzy. Przy użyciu prostego języka, dociera do każdego czytelnika, pozostawiając w jego myślach wartości. Czy zostaną one w naszym sercu, to już zależy tylko od nas.
Zawstydza nas wypowiadając słowa, które znajdują się w naszych sercach, ale nie mówimy o nich ponieważ boimy się. Boimy się wypowiedzieć na głos słowa, które są w naszych myślach, ze względu na strach przed odrzuceniem ze strony społeczeństwa. To właśnie szczerość jest moim zdaniem najbardziej rozpoznawalna w jego twórczości.
Wiktor, po za pisaniem wierszy oraz tekstów piosenek, komponuje. Udało mu się zrealizować spektakl teatralny na podstawie stworzonych przez siebie utworów, który został przedstawiony światu na deskach Staromiejskiego Centrum Kultury Młodzieży.


Ślady twórczości Wiktora:
Strona internetowa: http://w-okroj.pl

Moja ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. O kurde, naprawdę chciałabym poznać jego twórczość bliżej i chyba zaraz to zrobię. Te cztery wersy, które tu umieściłaś, niby proste, ale takie piękne!

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że się poznaliśmy!

    OdpowiedzUsuń