czwartek, 31 grudnia 2015

Wyzwanie czytelnicze 2016


Witajcie, 

  Nadszedł już czas, na podjęcie dość trudnego wyboru dla każdego mola książkowego. Mianowicie- wyzwanie czytelnicze na rok 2016!

  W internecie zaczęły się już pojawiać piękne i przejrzyste. Kuszące. Jednakże jeszcze do wczoraj nie potrafiłam się ostatecznie zdecydować. W końcu pomyślałam - "Kurcze. Jeżeli inni je robią to czemu ja mam nie spróbować?". No właśnie. Przecież, takie wyzwanie będzie dla mnie najlepsze, sama wiem czego najbardziej potrzebuje w swojej biblioteczce oraz w tej większej, zwanej przez ludzi pamięcią. Mając na uwadze wyzwanie stworzone przez autorkę bloga Wielki Buk, który oczywiście wam polecam, stworzyłam swój własny plan czytelniczy na nadchodzący rok.
Z góry przepraszam, za to że nie ma w nim polskich znaków, ponieważ Picassa takowych nie obsługuje, a przynajmniej nie w mojej aktualizacji.


 Dobra. Plan wstępny jest. Ale co z samymi książkami? Pewnie już zastanawiacie się "Aleksandra, co w nadchodzącym czasie pojawi się na blogu?". Wybór był ciężki. Tyle grubych, pachnących świeżym drukiem, kuszących kolorowymi oprawami książek, że aż strach decydować. Starałam się wybierać takie, których jeszcze nie czytałam, bądź nie pamiętam tego. Ostatecznie stanęło na pozycjach wymienionych pod tym akapitem.

1."Wszechświat kontra Alex Woods" Gavin Extence
2."Nic bardziej mylnego" Radosław Kotarski
3."Cień wiatru" C.R.Zafon
4."Złodziejka książek" Markus Zusak
5."Bezcenny" Zygmunt Miłoszewski
6."Duma i uprzedzenie" Jane Austen 
7."Anna Karenina" Lew Tołstoj
8."Wiedźmin" A.Sapkowski
9."Lalka" Bolesław Prus
10."Papierowe miasta" John Green
11. Zależnie co aktualnie będę przerabiać :) 
12."Wichrowe wzgórza" E.J.Bronte
13.Simon Beckett 
14."W krainie kota" lub "Poczwarka" D.Terakowska
15."Maybe Someday" C.Hoover
16."Dziennik" Anne Frank
17."Zimistrz" Terry Pratchett
18."Dane wrażliwe" Ewa Nowak
19."Baśniarz" Antonina Michaelis 
20."Kochając pana Danielsa" B.C.Cherry
21."Ocean na końcu drogi" Neil Gaiman
22."Quo Vadis" H.Sienkiewicz
23."My dzieci z dworca Zoo" Christiane F.
24."Odwaga dla początkujących" Karren Harrington
25,"Cykl Niezgodna" V.Roth albo "Delirium"
26."Dzieci z Bullerbyn" A.Lindgren

  Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym wszystkie wyzwania robiła po kolei. Lubię kombinować w takich sytuacjach. Także, nie zdziwcie się, gdy na przykład po wyzwaniu 2 zabiorę się za 18. Chcę, żeby jednak było trochę tej niespodzianki dla was :) W międzyczasie, również poczytam inne książki. Mam nadzieję, że nie będzie przewidywalnie na blogu i każdy następny post będzie zaskoczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz